Rabu, 4 Julai 2012

Home » » WW : Kaki robot

WW : Kaki robot







saja kakyong besarkan gambar ni.. supaya boleh nampak jelas...

saya memang kagum dengan kegigihan orang ini..

kagum juga memikirkan nilai kaki nya yang berkilat2 itu.. 

ada wang apa pun jadikan.. jom jadi kaya..

tak wordless dah ni.. tapi macam2 boleh ditafsir dari gambar ini kan..




Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


8 ulasan:

  1. wahh..kagumnya..
    gigih betul org tu..

    BalasPadam
  2. teringat anak Lyna, Fahry yg juga seorg kanak2 yg tabah & gigih walaupun terpaksa pakai kaki palsu.

    BalasPadam
  3. Tidak sangka ada pengguna kaki bionik di Malaysia.

    BalasPadam
  4. huhu wordless wednesday yang tak wordless sangat.. btw, kalo kat spital memang byk kali dah tengok bende nie.. huhu, pengalaman belajar medic.. hehe

    BalasPadam
  5. hebatnya..... tabah mengayuh tu...

    BalasPadam
  6. salute dengan kegigihannya walaupun dengan keadaan sedemikian

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...