Rabu, 21 Mac 2012

Home » , , , » WW : Anda bertanya Ustaz Azhar Idrus menjawab

WW : Anda bertanya Ustaz Azhar Idrus menjawab




Salam bahagia,


Saya ada... kome ada???






Jangan jeles...  big grin


Terima kasih Miecyber... 



..




Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


14 ulasan:

  1. Salam Yong.Buku yg sangat berguna,penuh dgn ilmu...rasanya setiap rumah wajib ada.Nk carik gak sebuah...

    BalasPadam
  2. wah..best kak yong buku tu..

    BalasPadam
  3. Ayatnya skema ke atau lawak mcm dkt FB dia k.yong? hehehe

    BalasPadam
  4. syoknya kak yong dpt hadiah buku ni...

    dah pernah belek2 masa jalan2 kat kedai buku. tapi tak beli pun.

    BalasPadam
  5. ustaz sudah glamur...kak yong tq beritahu pasal exabytes...saya dah dapat banner dia....tq tq tq

    BalasPadam
  6. belum berkesempatan lagi utk beli buku ni. ;)

    BalasPadam
  7. selalu juga layan klip video ustaz di youtube
    harap akan ada peluang ikut serta nanti

    BalasPadam
  8. wahh kita minat juga ustaz azhar ni..best kan setiap ceramah dan penerangannya

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...