Selasa, 6 Mac 2012

Home » , , » Pemenang bertuah Giveaway Choco Rerama

Pemenang bertuah Giveaway Choco Rerama



Salam bahagia kawan-kawan,


Alhamdulillah, petang semalam baru sempat buat cabutan. 

Maaf yer... asyik tertangguh jer.. bukan disengajakan tapi kesuntukan masa untuk selesaikan beberapa perkara. 

Cabutan telah dibuat oleh anak-anak (Anis & Aliya).. jenuh jugak bergaduh dengan anak-anak ni.. sebab depa ingat benda ni main-main jer... haiiisshhh.. 

Kaedahnya : memula cabut 1 nama & kemudian cabut pula hadiah 

dan ini lah hasilnya...  TAHNIAH YER BUAT SEMUA PEMENANG






Boleh nampak jelas kan semua nama tu... jika tak pasti itu nombor kome.. sila semak kembali senarai peserta dan nombor bertuah.

Jika tak nampak meh kakyong taipkan :

134, 143, 86, 101, 161, 72 & 105



Semua pemenang bertuah ni.. sila emailkan PM/inbox details alamat dan nombor telefon ke FB kakyong habibah yahya 

Semua pemenang diberi masa selama 5 hari (sehingga sabtu ini) untuk melapor diri, jika gagal, kakyong akan buat cabutan lain. 

nota :* semua nombor cabutan masih di simpan dengan baik. Jadi kita tak mau hadiah anda berpindah tangan.. cepat-cepat hantar details ya 


BUat yang tak bertuah.. jangan susah hati.. mana tahu ada rezeki di giveaway kakyong yang akan datang... boleh join & tengok sini.. >> komen dan menang magic bowl



update :

pemenang yang sudah beri details :
Sis lavender
mama yatie #
sarah ghazali
sakinah ghazali @ segalanya kuterima
khatgrafik #
puankutu #

yang bertanda # -- hadiah sudah dihantar ke pej pos


...








Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...