Jumaat, 2 Mac 2012

Home » , , » Fenomena Cheezy magic...

Fenomena Cheezy magic...






Salam bahagia..


Maaf.. hari ni saya masih tak dapat nak BW. Sibuk sedikit.. nampak macam sedikit, tapi sehingga lewat petang saya spend masa untuk menyudahkan urusan tersebut..


Walaupun ada berita gembira nak dikongsikan tapi malam ni saya memang dah nak lelap mata.. esok lah yer saya cuba UPkan entri..


Jadi, kali ini saya cuma nak kongsi pasal ini.. fenomena yang sedang hangat di pasaran... 











Jika anda peminat kentang wedges KFC tu.... hahaaaa.. sekarang dah boleh masak sendiri di rumah dan makan puas-puas.. sudah ada sos keju halal yang diusahakan oleh Muslim. 



Maklumat lanjut tentang Jalapeno Cheese Powder (Chezzy Sauce) dan Tepung Magik ni.. anda boleh jengah di Kedai Kakyong.


JIka berminat, boleh email ke kakyong72@gmail.com atau inbox/pm FB Kakyong Habibah Yahya  @ FB page Kakyongshoppe



..






Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...