Ahad, 5 Februari 2012

Home » , , » Rezeki di awal bulan Feb 2012

Rezeki di awal bulan Feb 2012




Salam bahagia,






result penuh boleh tengok di link INI.


Sebenarnya saya pun tak tahu camano leh jadi Top referral ni... sebab kalo bab-bab referral ni selalunya kurang bernasib baik. Apa pun terima kasih pada cik bunny dan pihak penaja hadiah. Rasanya semua pemenang pun puashati sebab ramai yang dapat hadiah.


Memandangkan hadiah yang saya menang tu kena shooping di Octove.com. Kena lah daftar dulu di Octove.com, then baru lah boleh view apa dia barang yang boleh saya tebus. 


hmmm... item yang saya berkenan tu OUT-of-STOCK lah pulak... 


 best kan kalo dapat tebus hadiah ni... 


Selain tu saya dapat iklan pakej RSS... hehehe.. best kan... feed blog kakyong.com akan muncul di atas ruang atas posting di blog Cik Bunny.. Terima kasih Cik Bunny






2. Menang new year giveaway by Nabila Mars & Cik Erynn




Pada yang join GA ni boleh semak result Part 1 & Part 2 [sori ni link blog, link entri tak dapat, tak tahu lah camana blog cik nabila mars ni.. susah nak navigate.. sorry yer cik nabila.. ]..

Saya menang header.. tapi saya [perasan sendiri] header saya yang sekarang ni sudah menepati keperluan blog saya ni.. kalo penaja hadiah boleh kasi comel lagi header yang ada ni pun dah memadai untuk saya.


Terima kasih Cik Erynn dan Nabila Mars.



sekian. update untuk ari ini.


p/s
ada banyak GA nak join.. tapi masa pulak yang kesuntukan.

..







Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


11 ulasan:

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...