Selasa, 7 Februari 2012

Home » , , » Menang lagi 2 hadiah untuk bulan Feb 2012

Menang lagi 2 hadiah untuk bulan Feb 2012




Salam bahagia,


Alhamdulillah,.. syukur.. 


1. Menang hadiah dari GA The Ladies Photographer



REsult penuh boleh tengok di LINK INI.


hadiahnya :  RM50 cash dan Free 2 keping gambar 12 R (anda emailkan gambar anda pada saya, saya edit dan print kan size 12R dan pos ke rumah anda)


Alhamdulillah.. memang suka sangat.. sebab selama hari ni, sejak 3 tahun lebih saya ada kamera digital.. tak pernah sekali pun saya cetak gambar-gambar yang diambil.




2. Menang FM dari Mega GA Alycia





Result penuh di LINK INI.

Bertambah lagi koleksi FM saya... Terima kasih Alycia.



p/s
hari ni sibuk dengan kerja offline dan melayan anak-anak.. tak sempat nak BW @ update entri baru..


...


Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


8 ulasan:

  1. wahhhh tahniah....rezeki tuh..saya pon join gak
    GA The Ladies Photographer tuh..tpi x menang.

    BalasPadam
  2. murah rezeki selamanya kakyong
    syukur

    BalasPadam
  3. tahniah kakyong...
    semoga lps ni makin banyak menang GA..

    BalasPadam
  4. tahniah kkyong .. hadiah best2 tu ! ;)

    BalasPadam
  5. Tahniah, kakyong.
    Kakyong rajin masuk giveaway, mesti ada yang sangkut. :)

    BalasPadam
  6. tahniah kakyong, seronoknya jadi pemenang :)

    BalasPadam
  7. tahniah kakyong..comel kan fm kebaya tu.

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...