Khamis, 19 Januari 2012

Home » , » Pendapatan dari Nuffnang bagi tahun 2011

Pendapatan dari Nuffnang bagi tahun 2011




Salam bahagia



terima kasih Nuff, walau pun kecil nilainya.. 


Ini cheque pertama di terima pada tahun ni, yang mewakili pendapatan yang diperolehi dari Nuffnang untuk tempoh Feb hingga Nov 2011, jumlahnya tidak sampai 3 angka pun.. dan ini adalah hasil dari blog saya yang INI.


Kenapa tiada income dari Nuffnang untuk blog kakyong.com ? Sebab saya agak merajuk dengan Nuffnang.. Tahun lepas 3 bulan saya pasang Nuffnang, tapi satu BE pun tak dak.. income CPC 1 klik pun tak dak.. sedih  tau 3 bulan tunggu.. apa pun tak dapat. tu pasal saya beralih arah ke adverlets (dari Jun hingga Nov 2011).. lain entri lah cerita pasal advertlets.


Saya harap tahun ni Nuffnang bermurah hati lah dengan blog saya ni.. dapat 1 BE pun saya senang hati.. ni pun saya dah tunggu dari bulan Dec 2011 hingga sudah hampir ke penghujung Jan 2012 ni, belum ada 1 BE pun yang lekat... uwwaaaa... kalo orang tanya pasal income blog saya ni.. memang saya tayang muka macam ni ja...  

Sad


tapi disebabkan saya memang suka dengan aktiviti blog, maka saya buang jauh-jauh jer perasaan tu.. mungkin rezeki saya belum tiba lagi.. namun tetap mengharap, agar tahun ni ada LEBIH SINAR... 



Nerd

btw, jika nak beriklan di blog saya.. sila lah .. mai klik sini






hari yang terang dan indah di tempat saya... 


..


Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...