Ahad, 25 Disember 2011

Home » , » Pencarian Blogger Aktif Oleh Mialiana.com

Pencarian Blogger Aktif Oleh Mialiana.com



Salam bahagia,






Pencarian Blogger Aktif
Pencarian Blogger Aktif oleh Mialiana.com
25/12/2011 hingga 31/12/2011




Saya memang blogger aktif... hihihikkk.. statement tak hengat.. 


kalo di blog personal, saya cuma update 1 n3 1 hari.. tapi di blog ni tengok pada mood saya.. barangkali 2 hingga 4 entri sehari.. big grin tapi takde lah sampai 4 entri setiap hari.. untuk bulan Disember 2011 ni purata entri saya 2 jer sehari.. 


Kotak komen saya ada di SINI.. erkkk shoutmix.. sebelum 31 Disember 2011 ni saya akan tukor kotak jerit baru.. masih di kedudukan yang sama.. tapi kan, saya lebih suka kawan blog tinggalkan pesan di kotak komen.. 
 

sudi-sudikanlah singgah & tinggalkan komen di blog saya.. pasti saya jengah & beramah-mesra ke blog kome juger. 





.. Jom meriahkan sekali contest & giveaway ibu sihat anak riang..




Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...