Isnin, 12 Disember 2011

Home » , » Jom cari orang tersembunyi

Jom cari orang tersembunyi




Salam bahagia,


Gambar ni saya jumpa di FB.. 

Juling mata saya mencari orang yang tersembunyi.. sekali dah jumpa.. rasa nak tutup mata.. terkezut..







Kome ada nampak tak???


..
..





Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


27 ulasan:

  1. kakyong.... saya x brani tenung! takot ade yg sergah!!!! kang terkujat saya sorg2... haha... gambar ape ni kakyong?

    BalasPadam
  2. @amataresu zombi... hahahha.. zombi warnaapa tu...

    BalasPadam
  3. @eus gambar daun2 kering yang bertaburan dan disebaliknya da sepasang mata yg sedang merenung eus... hahahaa.... ;)

    BalasPadam
  4. mcm dah nampak tp x pasti.. hehehe...

    BalasPadam
  5. sirius,... saya tak jumpe kakyong! (doh) *dlm ati, dup dap dup dap.. ahhahaha...

    BalasPadam
  6. Salam Kak Yong..
    ermm..saya bila tengok hutan
    sebegitu mulalah teringatkan
    toyollll..larikkkk!!!

    BalasPadam
  7. nak kata orang yang pasti
    itu kan makam lama..orang
    dah jadi jenazah..dan jenazaah
    dah jadi rangka..ada dalam
    kubur..he he

    BalasPadam
  8. @Zie Fauzi
    zie nampak mcm kepala org dihempap batu.. betul tak?

    BalasPadam
  9. assalam yong..jenuh menunggu..lappy akak ni dah teruk kot..gambar keluar separuh je..

    BalasPadam
  10. @Zie Fauzi kalo org tu disebalah kanan.. betul lah tu... kalo betul2 nampak, memang terkejut.. nampak mata & muka hijo... hehheh

    BalasPadam
  11. @eus ok eus.. esok pagi dtg balik.. telek kat belah kanan.. & bawah sikit... ;)

    BalasPadam
  12. @zulkbo ni mesti tak jumpa .. hihii.. bukan rangka... hanya nampak mata & muka jer..

    BalasPadam
  13. @zulkbo toyol dok dlm hutan ker.. bukan dlm rumah org ke mencuri duit.. ihik..

    BalasPadam
  14. @✿Ummi Myra✿ terkezut kan Myra.. hahahah... memula tu rasa nak luruh jantung.. pastu pk.. alah gambor jer.. mujur hanya mata & sedikit muka..

    BalasPadam
  15. @Acik Erna alahai.. sian kak.. x dapek den nak bantu nih

    BalasPadam
  16. Alamak.. kenapa tak jumpa ni..?? (sambil gosok2 mata.. hehe)

    BalasPadam
  17. ucu tunggu sampai nk masuk jam 12 mlm ni..tak nampak ape2 pun ..entah2 mata ni dah tua kot...

    BalasPadam
  18. izan dah jumpa kakyong... nmk mata n muka warna` hijau belah kanan bawah kan... serammmm!

    BalasPadam
  19. nak naik juling mata nadiah cari. nak give dah pun..nasib baik jumpa. tapi nadiah jumpa kepalanya je. badannya takde :p

    BalasPadam
  20. @Nur ada Nur.. tgk belah kanan, kat bawah sikit... ;)

    BalasPadam
  21. @Ucu Faridah heheh, bukan mata dah tua Ucu.. cuma tak perasan jer tu... cer try lagi.. tgk belah kanan bawah sikit..

    BalasPadam
  22. nampak nampak nampak ! (ala2 betul3x upin ipin... :p)

    BalasPadam
  23. tak berani nak tenung dan cari. Mata saya pun bukan awas sangat kak...huhu

    BalasPadam
  24. ada tak yang masih tak nampak org yg bersembunyi tu???

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...