Khamis, 22 Disember 2011

Home » , » Giveaway by DarkBatman.com

Giveaway by DarkBatman.com






Salam bahagia,


Saya dijemput oleh kak Azatie untuk join giveaway dari darkbatman.com



klik sini untuk join





Siapa tak kenal Darkbatman kan.. winking  antara TOP blogger yang juga femes.. pernah feature dalam majalah InTrend..  tak macam saya nih, sudahlah tak femes.. dok ceruk plak tu..







Tu dia semua hadiah yang Darkbatman nak bagi kat peserta yang bertuah.. Darkbatman cakap, tas tangan merah tu untuk top referral.. jadi kalo kome teringin kan tas merah tu, kena lah rajin ajak kawan-kawan untuk join giveaway ni.. nak tahu detail hadiah tu.. buleh jengah SINI.


Saya nak menjemput : ZieFauzie dan PuanBee untuk join giveaway ni..



Jemput join contest & giveaway ibu sihat anak riang











Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...