Ahad, 11 Disember 2011

Home » , , , » [tamat] Gadget Impian kakyong[dot]com©

[tamat] Gadget Impian kakyong[dot]com©



sticky hingga 11 Dec 2011,
entry baru, sila klik next post yer.. 




Salam bahagia,


Terkini ada macam-macam gadget terbaru yang ada di pasaran.. saya ni sejak tidak bekerja memang tak merasa lah nak mencuba gadget baru. Henfon yang guna pun setakat boleh membuat panggilan dan menghantar pesananan ringkas ajer… nak snap foto pun tak leh… haru kan.. nak FB, tweet, jengah blog jauh la sekali.. Sad smile




Samsung Galaxy s II  ni nampak comel dan menarik kan.. telefon pintar premium yang tidak sahaja nipis (8.49mm ajer), tapi juga membolehkan saya untuk bersosial dengan kawan-kawan melalui twitter, FB, email, dan punya kamera 8MP dengan flash LED dan boleh rekodkan video. Cukup sesuai untuk keperluan seorang ibu yang tidak punya waktu yang banyak untuk berada di depan lappy tetapi sangat gemar snap gambar anak-anak juga menvideo kan telatah anak-anak.


Aplikasi dalam telefon pintar Samsung Galaxy S II


Lihat sahaja aplikasi yang ada nih... Menarik kan.. Tak perlu nak kelam-kabut ON lappy dah... semua boleh dibuat dengan telefon comel nih.. bahkan telefon comel ini juga memudahkan akses file/data dari/ke lappy tanpa wayar.. hanya melalui wifi ajer.. saya suka, saya suka.. 


Yang sebenornya, nak beli memang lah sangat-sangat tak mampu.. Demi untuk merealisasikan impian saya nih, sebagai peserta gadget impian DenaiHati,.. Jom lah kawan-kawan tolong klik ReTweet, google 1+ dan FB Like yang ada dekat dengan tajuk n3 tu yer... di bawah n3 nih...


 dan jangan lupa tinggalkan komen juga ya.. 1 komen anda sangat-sangat lah bermakna..



Ramai yang buat stail ala-ala contest & giveaway demi untuk meraih jumlah klik dan komen.. hehheh.. saya takde sponsor nak buat giveaway... jadi saya harapkan keikhlasan kawan-kawan membantu saya.. terima kasih.



p/s Ini adalah pusingan pertama yang akan tamat pada 4 11  Dec 2011, jam 11.59 mlm... harap2 sudilah klik2 ya sebelum tempoh berakhir..


“Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.com ditaja bersama oleh Eizil.com, Anarm.net, eQurban.com, Silver Asia Sdn Bhd, Kedai Kak Siti, Rakan Niaga Al Ansar dan Serverfreak“.





Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...