Selasa, 17 Mei 2011

Home » , , , , , , » Gembira dapat jumpa cikgu walaupun hanya dalam FB

Gembira dapat jumpa cikgu walaupun hanya dalam FB

 

 

Salam bahagia,

 

Semalam saya ‘jumpa’ seorang lagi cikgu saya semasa di Sekolah Kebangsaa Bukit Tok Beng… Winking smile

 

Girang, riang, ria perasaan ini…

 



 



 

Ada tak kawan blogger yang kenal sapa2 yang dalam gambor nih..? Winking smile

 

Cikgu saya ni masa muda (tahun 1982 – 1984) dulu , sangat rugged tau.. dah tuo2 ni pun masih menten rugged… Winking smile

 

Walaupun cikgu dah tak ingat saya.. tapi saya ingat cikgu.. sebaik terlihat gambor cikgu.. terus tersenyum riang.. terima kasih adik2 kat FB x-sekolah kebangsaan bukit tok beng.. depa memang banyak membantu saya recall banyak kenangan manis semasa di SKBTB. Open-mouthed smile Saya berharap dapat ‘jumpa’ lebih ramai lagi cikgu..

 

 

p/s

hari dah selasa kan… heheh.. malam ni Asmara.. jangan lupa.. Winking smile

 

 

salam kasih sayang,


Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...