Khamis, 24 Mac 2011

Home » , , , » My Wordless Thursday (4)

My Wordless Thursday (4)

 

 

salam bahagia,

 

sapa yang kenal Fikri.. tentu akan perasan sesuatu… Winking smile

 



 

 

Jom join FB Kakyong.com Community Smile

 

salam kasih sayang,

 


Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


22 ulasan:

  1. aritu baru tegur dia makan ngan tgn kiri..ini dh pandai makan dgn tgn kanan ye..bagus la dia

    BalasPadam
  2. oo,dia dah mkn guna tgn yg betul ya.good!

    kak yong update dua2 blog eh.blogspot pun still jln eh.rajinnya

    BalasPadam
  3. kyong,
    meh explen sikit psl wordless n3 ni.. hrtu nampak ramai blogger buat untuk hari rabu sahaja. kite ketinggalan ketapi la.. huhuhu!!!

    BalasPadam
  4. kakngah,
    check my 1st n3 on this.. http://kakyong.com/?category_name=wordless-thursday

    BalasPadam
  5. US,
    baru lagi odah.. tu yg ibunya gembira tak terkata.. :)
    sebelum org dok asyik kita tak ajar anak makan tangan kanan... huhu.. walhal dari umur 2 tahun lebih lagi dah mula...

    BalasPadam
  6. Hez,
    ini bukan 1 minggu punya kerja.. dah bertahun.. dalam tempoh 1 tahun ni memang intensif sikit.. tp dia selalu buat dek jer.. I pun dah sampai putus asa.. last2 I selalu psiko dia.. "Allah tak sayang budak yang makan tangan kiri" "budak makan tangan kiri tak leh jadi pandai, sebab tak dengar cakap ibu".. dan mcm2 lagi lah...

    la ni, Alhamdulillah, dah makan tangan kanan.. menulis pulak.. 2-2 tangan.. ikut suka dia nak guna tangan mana... :)

    BalasPadam
  7. tak perasanlah kak yong...hehehe

    BalasPadam
  8. dia dah makan ngan tangan kanan la, baru betul....

    BalasPadam
  9. dah pandai mkn tgn kanan yea. ;-)

    BalasPadam
  10. Hehehehe...teringat mase sy kecik. Tak dpt bezakan mane satu tgn mkn dgn tgn cebuk. Tapi lame2 jadi cerdik. Tau sendiri. Tahniah Fikri!

    BalasPadam
  11. bagus abang fikri dah makan dgn tangan kanan. Naufal pun sama kakyong, kadang tu sedap je dia menyuap dgn tgn kiri...kidal lah katakan...

    BalasPadam
  12. oh makan tangan kiri hehe, ank bee no 2 pun susah lah kak yong nk perbetuikan jenuh ngajar skrg dah 4 thn umurnya...

    BalasPadam
  13. hari apa2 pun bole wordless jugak kan kak yong?

    BalasPadam
  14. Pandai Fikri, dah boleh makan tangan kanan. :)

    BalasPadam
  15. ila,
    fikri dah makan guna tgn kanan.. dia kan kidal.. bertahun ajor.. baru lately ni nak ikut & faham kenapa makan tgn kanan.. tu pun jenuh la dah ibunya kena kata dgn org .. konon2 kita tak ajar anak makan tgn kanan dr awal.. huhuu

    BalasPadam
  16. chekna,
    itu lah.. tp dah puas la si ibu kena 'kata'.. konon2 tak ajar anak guna tgn kanan.. walhal, benda ni amik proses lama.. bukannya buleh main paksa jer..

    BalasPadam
  17. Fara,
    fikri ni pun sama jugak.. dah berbuih dah mulut ibunya.. jd ibunya sabar ajer lah.. tnggu sampai dia betul2 faham.. tp hari2 la dok ingatkan makan tgn kanan..

    BalasPadam
  18. betul lah izan..
    tak mudah kan, nak ajor anak2 kidal ni... kena byk2 bersabor...

    BalasPadam
  19. Bee,
    Una baru 4 tahun.. fikri ni dah masuk 5 tahun baru nak okey.. sebelum ni letih tau bersoaljawab jer kojernya...

    BalasPadam
  20. Tu lah.. ibunya yg hepi tak hengat... :D

    BalasPadam
  21. syida,
    boleh .. belasah jer...

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...