Khamis, 17 Mac 2011

Home » , , , , , » My Wordless Thursday (3)

My Wordless Thursday (3)

 

 

salam bahagia,

 

 



 

Apa yang sedang berlaku ni… ??/!!!

 

 

salam kasih sayang,

 


Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


10 ulasan:

  1. si anis xbagi si aliya naik basikal abang ke tu??

    BalasPadam
  2. chekna,

    anak jiran tu.. dia yg nak rebut basikal anis.. walhal basikal dia lagi cantik... :p

    BalasPadam
  3. perebutan basikal gamaknye...
    biasele bebudak kan kkyong..yg sendiri punye deme x mandang...mesti nk tgk/rasa org punye jugak kan...hehehe

    klik HB for you....
    waa....2 hari tak dpt akses blog sendiri ...!

    BalasPadam
  4. wah berebut basikal tantex yer...

    BalasPadam
  5. tu lah Bee.. berebut beskal.. anak jiran tu, yg ANis buat keras jer...

    BalasPadam
  6. hanie,
    betui2... anak jiran si fifi tu suka sgt berebut mainan org.. beskal dia lagi comel.. tp beskal Anis juga di nak nya.. jenuh nak lerai kan tu.. kakyong bantai snap gambor deme berebut.. huhuu

    BalasPadam
  7. 2 hari x dapat akses blog.. apa masalah tu? harap dah selesai...

    BalasPadam
  8. budak2..huhu..sama peel anak sedara saya yg baya mysara..apa yg kat tangan org itulah yg direbutnya..sabor jer la..tapi rasanya situasi normal bg budak2 yg bongsu/takder adik beradik..tak pandai lagi nak berkongsi..

    BalasPadam
  9. Aliya kurang suka berebut.. tp si Anis suka rebut apa yg ada di tangan Aliya...

    yg itu anak jiran sebaya Aliya & memang suka merebut mainan orang... ;)

    BalasPadam

Terima kasih atas sumbangan idea anda.. komen anda akan diluluskan sebaik saya online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...