Selasa, 29 Mac 2011

Home » , , , , , , , » Lemonade air kelapa muda

Lemonade air kelapa muda

 

 

Salam bahagia..

 



Di petang hari nan panas ni memang best dapat pekena air kelapa muda… lebih2 lagi lemonade kelapa muda… Winking smile

 

Kat ipoh ni murah ajer… beli tapau jer lah…



 

1 bungkus RM1.40.. buleh dapat 1 bekas ni… cukup la untuk kami 5 beranak minum rebut-rebut.. kalo beli 2 bungkus membazir jer.. sebab tak habis.. jadi beli 1 dan minum rebut-rebut.. Smile with tongue out



 



walaupun murah.. rasanya tidak mengecewakan langsung, memang mabeles la untuk lidah kami… tengok lah si Anis & Aliya dok berebut nak minum tu.. Anis minum air jer… Aliya dia rembat isi kelapa jer… Winking smile Fikri pulak so-so jer.. janji air, dia minum.. tapi isi kelapa dia buat derk jer.. so selalunya isi kelapa tu ibu & ALiya jer la yang berebut..

 

mana  nak dapat ni???

 



 

ni promosi untuk orang belah Ipoh jer.. terutama yang dekat2 dengan belah Tasek, Chepor, Klebang.. orang Tambun kalo nak cari sini pun buleh… Gerai Pak Din ni berdekatan dengan kuarter guru Kg Tawas.. sebelah dengan Bahagian Teknologi Pendidikan (BTP) Negeri Perak

 

 

 


Terima kasih singgah ke blog Kakyong. Jemput singgah ke IG Sihat.Gojes.Cerdas.Pintar , Blog Stokis Qaseh Gold Ipoh dan FB Kakyong HY


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...